Navdihujoča digitalna zgodba Term Snovik
Trajnostna naravnanost je glavno vodilo poslovanja naših term, že leta 2008 smo prejeli EKO Marjetico za trajnostno nastanitev. Skokovit preskok in poglobitev eko zgodbe v zadnjih dveh letih pa smo uspeli izpeljati s celovito digitalno transformacijo družbe. Izpeljali smo optimizacijo delovnih procesov v podjetju in z zunanjimi deležniki (za znižanje stroškov, vključno z brezpapirnim poslovanjem, povečanje učinkovitosti in produktivnosti, ohranjati in širiti trg, skrbeti za kupce).
Potencialnim gostom je na voljo sodobni VIRTUALNI SPREHOD po kompleksu z integriranimi najrazličnejšimi interaktivnimi točkami za komunikacijo.
V uporabi je sodoben CRM sistem z vključeno marketinško avtomatizacijo, sistem pa smo še nadgradili s povezavo z rezervacijskim sistemom, s čimer imamo vse podatke zbrane na enem mestu. Vpeljali smo centralni nadzorni sistem za spremljanje energetskih naprav na daljavo z digitalno podprtimi energetskimi procesi, kar je sedaj v času draginje še kako ključno. Uvedba daljinskega vodenja toplotnih postaj prinaša enostavno merjenje porabe in hitrejšega dostopa do podatkov, težave se hitro prepoznavajo in odpravljajo na daljavo.
Projekt digitalne transformacije družbe Term Snovik je potekal od 19. 1. 2022 do 30. 9. 2022. S projektom smo ciljno izvedli prilagoditev poslovanja digitalnim trgov, izboljšali digitalne kompetence zaposlenih, spodbujali energetsko in snovno učinkovite procese in povečali dodano vrednosti na zaposlenega ter izboljšali kibernetsko varnost podjetja. Glavni namen operacije je digitalna transformacija družbe, s čimer se poveča konkurenčnost term kot turističnega subjekta, dodana vrednost oz. prihodki od prodaje.
Družba tako sledi tudi strategiji digitalne preobrazbe Slovenske turistične organizacije (STO), ki jo je STO predstavil marca 2022, njeni ukrepi pa so bili vključeni v krovno turistično strategijo. Z digitalizacijo družbe bomo tudi lažje sledili aktivnostim digitalizacije slovenskega turizma, ki je neločljivo povezan z nadaljnjo trajnostno preobrazbo panoge.
S svojo navdihujočo digitalno zgodbo je direktorica Term Snovik, Katarina Hribar ključne poudarke digitalizacije predstavila na enem od ukrepov digitalne turistične strategije, tj. dogodek IT-tour, na katerem se je skupaj predstavilo 18 navdihujočih digitalnih zgodb slovenskega turizma in primerov dobrih praks s področja digitalizacije, ki so že uresničeni in služijo kot zgled in navdih. Gre za dogodek, ki dviguje zavedanje o pomenu digitalne preobrazbe, krepi navdih ter omogoča pridobitev novih znanj o ključnih dejavnikih uspeha digitalnega prehoda. Dogodek prikazuje uspešne primere digitalne preobrazbe v slovenskem turizmu ter udeležencem omogoča, da se osebno seznanijo z že izvedenimi digitalnimi rešitvami, sklenejo nova poznanstva ter dobijo nove ideje za reševanje izzivov na področju digitalizacije. Dogodek je potekal na Dnevih slovenskega turizma 2022 v Laškem, izvedla ga je Slovenska turistična organizacija v sodelovanju s Strateško inovacijskim partnerstvom za turizem (SRIPT).