Splošni pogoji poslovanja družbe Terme Snovik - Kamnik d.o.o. (za izvedbo dogodkov)
-
UVOD
Osnovni podatki
Podjetje: Terme Snovik - Kamnik d.o.o. (v nadaljevanju: izvajalec)
Sedež: Molkova pot 6a, 1241 Kamnik
Lokacija: Snovik 7, 1219 Laze v Tuhinju
Elektronska pošta: info@terme-snovik.si
Telefonska številka: 01 834 41 00
Spletna stran: https://www.terme-snovik.si/
Davčna številka: SI77293690
Matična številka: 1488732000
Splošni pogoji poslovanja družbe Terme Snovik d.o.o. (v nadaljevanju: Splošni pogoji) določajo pravice in obveznosti obeh strank – izvajalca in naročnika storitev. Splošni pogoji določajo način, vsebino in pogoje poslovanja ter so sestavni del vsake ponudbe.
Naročnik je pravna ali fizična oseba, ki z naročilnico, elektronskim sporočilom ali na kakršnikoli drug pisni način potrdi veljavno ponudbo izvajalca.
V primeru kontradikcije med določili teh splošnih pogojev in določili ponudbe, veljajo določila iz ponudbe. Vsa ostala določila splošnih pogojev, ki jih dogovorjene spremembe ne zadevajo, ostanejo v veljavi ves čas trajanja sodelovanja med naročnikom in izvajalcem.
Splošni pogoji se nanašajo na vse storitve, ki jih organizira in izvaja izvajalec. Splošni pogoji veljajo in se uporabljajo za vse dogodke in udeležence enako, razen če je v okviru ponudbe določeno drugače. Vsak naročnik, ki potrdi ponudbo, se zavezuje, da je prebral splošne pogoje in se z njimi strinja.
Izvajalec pošlje splošne pogoje skupaj s ponudbo.
-
PONUDBA
Na podlagi povpraševanja izvajalec na zahtevo stranke pripravi pisno ponudbo ter jo stranki posreduje na spletni naslov, ki ga je navedla. V ponudbi je za vsak program navedena njegova vsebina – to so storitve, ki so naštete pod naslovom ”Cena vključuje”. Ponudba s strani naročnika je sprejeta, ko jo le-ta potrdi preko spletnega naslova.
Izvajalec ne zagotavlja nobene dodatne storitve, ki v ponudbi ni navedena in ne vrača kupnine za morebitne neizkoriščene storitve po krivdi naročnika.
Obračun storitev se izvede glede na določila veljavne ponudbe, ki je bila potrjena s strani naročnika, in sicer najkasneje v roku 8 dni od dneva opravljene storitve izvajalec izstavi končni račun z valuto 8 dni.
Izvajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za spremembe programa med samim potekom dogodka na željo naročnika ali zaradi višje sile, obvezuje pa se, da bo poskušal spremeniti in prilagoditi program v skladu z obstoječimi možnostmi.
-
SPREMEMBA ŠTEVILA UDELEŽENCEV
Naročnik je dolžan najmanj 7 dni pred dogodkom sporočiti vsakršno spremembo o številu udeležencev, ki odstopa od potrjene ponudbe in sporočiti dokončno število udeležencev.
V primeru, da naročnik v roku 7 dni do dogodka ne sporoči spremembe v številu udeležencev, nato pa na dogodku sodeluje manjše število udeležencev, kot je bilo navedeno v potrjeni ponudbi, se obračuna polni znesek s potrjene ponudbe, naročnik pa ni upravičen do povračila stroškov, ki izhajajo iz razlike v številu dejanskih udeležencev. V primeru, da je udeležencev več, kot je bilo dogovorjeno v potrjeni ponudbi, pa izvajalec lahko zaračuna dodatne udeležence in ne odgovarja za kakovost storitev iz originalne pogodbe.
-
REZERVACIJA
Ob potrditvi ponudbe naročnik plača akontacijo v višini 50 % celotne cene programa, preostala razlika se plača po izvedeni storitvi, in sicer na podlagi izstavljenega računa.
V kolikor naročnik akontacije ne nakaže v 5 delovnih dneh po potrditvi ponudbe se šteje, da pogodba ni sklenjena in naročnika ponudba ne zavezuje.
-
ODPOVED S STRANI NAROČNIKA
Naročnik ima pravico da storitve izvajalca brez razloga odpove:
-
40 ali več dni pred dogodkom: se vrne 100 % akontacije,
-
40 do 15 dni pred dogodkom: se vrne 50 % akontacije,
-
15 dni pred dogodkom ali manj: akontacija se ne vrača.
V primeru odpovedi dogodka s strani naročnika zaradi višje sile, se lahko stranki dogovorita za alternativni datum izvedbe dogodka znotraj istega koledarskega leta. V tem primeru že vplačano akontacijo zadrži izvajalec in naročniku izda dobropis v višini vplačane akontacije za izvedbo dogodka na drug datum.
-
ODPOVED S STRANI IZVAJALCA
V primeru objektivnih razlogov si izvajalec pridržuje pravico do odpovedi posameznega dogodka ali spremembe terminov, najkasneje tri delovne dni pred samim dogodkom.
V primeru odpovedi s strani izvajalca bo izvajalec že vplačanano akontacijo brezobrestno vrnil v roku štirinajst dni od obvestila o odpovedi.
Naročnik nima pravice do povračila škode zaradi odpovedi s strani izvajalca.
-
POTEK DOGODKA
Naročnik mora 15 dni pred dogodkom sporočiti točen urnik poteka dogodka, vključno z urami gostinskih, wellness in animacijskih storitev.
Coffee break poteka največ uro in pol od dogovorjenega začetka, kosilo dve uri od dogovorjenega začetka (v primeru samopostrežne opcije kosila ali večerje se po tem času topli del obroka umakne iz bifejskega prostora). Storitvam ki v teh določbah niso posebej časovno omejene, se upošteva časovna omejitev strežbe v posamični ponudbi.
-
UPORABA OSEBNIH PODATKOV
Z osebnimi podatki uporabnikov upravlja izvajalec in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabnikov hranil in varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih uporabljal izključno za lastne potrebe.
Izvajalec upravlja z naslednjimi osebnimi podatki: ime in priimek, (službena) e-pošta in (službeni) GSM / telefon.
-
OBVEŠČANJE IN POSLOVNA TAJNOST
Šteje se, da naročnik ob oddaji povpraševanja pristaja na uporabo elektronske pošte za potrebe obveščanje o ponudbi. Če naročnik tega ne želi, lahko kadarkoli prekine obveščanje.
Naročnik izrecno dovoljuje izvajalcu, da lahko opravljeno storitev navaja kot svojo referenco, in na svoji spletni strani uporabi naročnikov logotip.
-
PRITOŽBA
Naročnik mora pritožbo na opravljeno storitev pisno predložiti v roku 7 dni od zaključka opravljene storitve. Izvajalec se zavezuje pritožbe rešiti v najkrajšem možnem času in o tem pisno obvestiti stranko. Reklamacije po tem roku ne upoštevajo.
-
VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV